Wednesday, December 1, 2010

MIMPI RUMAH LAGI...cam best je

selamat pagi semua, korang pernah mimpi yang best2 tak??? aku dah 2x aku mimpi rumah yang tengah dibuat, dah tu umah spesis umah orang kaya lak tu aku asyik mimpi. aku tak dak le plan nak buat umah besar2 n cantik2 camtu pun. mak aku lagi le tak kan, ape kaitan ngan aku thah le, tapi cam best gak lak mimpi umah lawa2 nie huhuhu...hanya boleh bermimpi je kan aku nak dapat umah camtu... 2 rumah yang aku mimpi tu aku suka sangat, yang pertama aritu  awal bulan lepas kot umah ala2 resort  panjang lak tu semua kawasan reakiasi tu umah aku le kan, pastu dok kawasan umah orang kaya , cissss demand tol mimpi sampai camtu. realitiye aku aku tak suka pun dok kawasan umah orang kaya n tak mampu pun hahahahah...2pasal leh dalam mimpi je kan.

pagi tadi punya mimpi umah yang dah separuh siap aku pun masuk tengok, dengan sekelip mata, dia dah pasang syiling yang cantik dan dinding berukir corak cantik sangat...suka le rumah tu dalam dia semua colour putih cam full house. hahhahahaah mimpi je. nie bukan berangan le.. kalau aku beragan nanti jadi tol lak, tapi pelik tol arr kan apasal aku tak berasa nak berangan benda yang best camtu huhuhu...kalau aku berangan n terfikir makanan cepat je aku akan dapat...kedai online aku hasil dari aku suka beragan tau huhuhu...

JOM JOIN 1ST GIVE AWAY IZYANTY COLLECTION JAM 11A.M HARI INI