Pages

Wednesday, December 29, 2010

HADIAH GA UNTUK 8 orang

aku dah tak tau nak buat pe kat blog, internet sangat lembab nie. nak kira pemenang je nie, lagi 3 hari je kan akan berakhir, tak sabar nak bagi hadiah kt korang. aku tambah 1 lagi hadi f. magnet tu bagi cukup semua 8 hadiah, maksud 8 orang akan dapat le. hadiah pihak penaja lum publish lagi kan. nanti aku publish ok.

9 comments:

Myra Jay said...

Xdapat langsir, dapat FM pun ok.. :)
Dah minat kumpul FM skg nieh.. :)
Tu kalau bertuah le..

Ya ALya said...

tak sabar nak tahu sapa menang......heheheh

micky eyqa said...

waaa... mesti best nie.. hope dpt lah hehehe

Hana Kirana said...

tak sabarnya menanti tarikh akhir.....:)

elleyayah . said...

wah.syoknya.elly harap elly bertuah la.amin .

LyNn'Azlina said...

wah..tambah adiah lagi?bestnya..mintak2la saya salah seorang daripadanya...amin

shera haifa said...

siapa agaknya yg menang yaa..

elleyayah . said...

saya pun same.amin.cpt2 lah 31 dec.hehe

LyNn'Azlina said...

dapat fm pun okey dah..dpat tirai tu lagi best!hehe

Newer Post Older Post Home