Pages

Tuesday, November 30, 2010

Tentang Perasaanku- mamat ner thah luahkan perasaan...

 Ada seorang mamat luahkan perasaan kat aku lah...terkejut sat....kenapa2...awat aku lak, p le luahkan kat orang lain, siap nyayi lak, bising tol kan, cuba korang dengar...so aku perlu jawap pe ek...dah le sanggup tunggu sampai mati, parah tol mamat nie, korang bacalah sendiri apa yang dia luahkan kat bawah tu ek....sok2 aku dah bosan aku akan tukar baru lak...buat binggit telingga je dok nyayi camtu  kan huhuhu...




Aku takkan lelah menunggu
Hingga waktu ajal menjemputku
Takkan pernah ada sesalku untuk menunggumu

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap menunggumu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati

Aku harus tetap menunggu
Hingga nanti aku berbaring
Sampai mati aku akan tetap akan tetap menunggumu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
Ingin ku berikan sisa waktuku
Dan sisa umurku sampai mati

 korang dah baca habis ek...jiwangkan mamat nie, korang nak tau tak sape dia???
nie ler mamat yg korang dengar dan baca tu
Lirik Lagu Irwansyah – Tentang Perasaanku 
:p

JOM JOIN RAMAI  1ST GIVE AWAY IZYANTY COLLECTION  BERMULA 1/12/2010

1 comments:

elleyayah . said...

wah.so jiwang lah. HAHA

Newer Post Older Post Home