Thursday, December 2, 2010

BILA SI DIA BERTANYA

image
untuk join SEGMEN INI klik SINI

dah TANYA so JAWAP je lah :p



Pada pendapat anda , apakah yang perlu ada dalam sesebuah blog ? 

 pada pendapat aku le kan, sebuah blog tu ada nama yang senang nak ingat. lepas tu en3 dia tak lah panjang berjela sangat, tulisan tu kalau boleh besar le sikit, kecil2 sakit mata tol nak baca, last2 aku tak baca kalau kecik sangat hehehe.


    • Bagaimanakah anda mempromosikan blog anda ?
 selalunye kat facebook kelab blogger ( en.ben ), kelab blogger tegar dan innit (nuffnang )


    • Blog bagaimanakah yang anda tidak suka masuk ? dan kenapa ?
 blog yg aku tak suka masuk ek, kalau dok cite pasal perempuan lain walhal dah kawen huhuhu. cam tak hormat bini je aku rase, ner leh cakap kat public ko suka pandang perempuan cantik n memuji2 nak takcle lak. lagi satu aku tak suka blog yg header ada gambar besar kat atas, berat tau nak tunggu loading. dah le guna berukband je, last2 pangkah je.( bukan tak suka korang letak gambar just buat tunggu lama je )


    • Jika anda masuk ke sesebuah blog , bahagian manakah yang akan menarik perhatian anda ? 
 bahagian yang aku menarik perhatian, dah tentu le tengok gambar laki ensem hahahah...eh silap2 le aku suka gambar2 yg cantik n perempuan comel yang pandai bergaya huhuhu... aku bukan lesbian k. tapi suka le tengok diorang nie punya stail. aku suka gak lepak kat blog yg ada lagu comel2 dan best.

    • Apakah kata kata semangat yang boleh anda berikan buat blogger yang mana semangat mereka telah jatuh akibat dikritik hebat oleh pembaca ?

aku pun pernah kena gak, sedih 1 hari tak dak selera makan, paling kelakar siap nangis masa mula2 jadi blogger dulu huhuhu..kata-kata semangat ek..buat tak tau je kot, ape kata korang buat en3 tak puas kat depa balik heheh...baru sama2 puas hati..hahahah tak membantu pun kan. relax je, setakat sorang dua yang kritik, banyak lagi yang akan baca. teruskan berbloging cam biasa...ada aku kisah ko tak puas hati !! 


    • Blog bagaimanakah menjadi pilihan anda ..
blog yang aku suka mesti lah yang cepat loading, en3 dia ringakas n tulisan besar cam kat blog aku heheh. ada gak tips yang berguna, en3 berbentuk islamic aku suka baca, info yg berguna. tengok gambar makanan yg lain dari lain mesti aku klik nak tengok 
( tp aku tak minat blog masakan pelik lak )



Ok dah siap menjawap en Ben..

3 comments:

Azah Rahaman said...

salam singgah, jemput singgah ya ke blog usang saya, nice entry (:

Kalamhati said...

salam ziarah..

teruskan blogging ya!..=)

Cikgu Siti said...

nice entri.keep it up.

sy mlas lah nk msuk soal jawab nih. hehe