Pages

Wednesday, December 15, 2010

wajib bawa nie bila ke...



apa yang korang nampak dalam gambar diatas.. benda yang wajib bawa masa p kenduri, korang dah nampak lum, bukan bawa lappy ok, sila bawa sampul duit le. dulu2 masa zaman budak2 or remaja main redah je kan p kenduri, bawa diri je untuk makan, ikut mak, masa tu tak tau pun p kenduri kena bagi duit, tuan rumah pun tak p salam kan hehe...bila dah besar2 baru tau, pe benda yg orang dok bagi dalam sampul. kira bagi duit nie kira macam sedekah le, segan pulak kalau p tak bagi duit kan. kalau p kenduri umah kawan2 bagi hadiah, so tak payah bagi duit dah.

tengah ari tadi time kol 1 aku dah p kenduri sebelah ofis aku, mengekor bini bos aku heheh... jari yg sakit tadi ok lak sampai leh makan nasi tak hengat dunia hahhaha..segan le pulak nak snap gambar masa makan tadi, sedap gak lauk, ada kerabu tauge kesukaan aku huhuhu. aku dok terhendap2 gak lah nak tengok pengantin dari dalam ofis aku, tapi  tak nampak pun. penyibuk tol kan aku heheh.

1 comments:

elleyayah . said...

selamat hari raya. ceh,tetibe je .HAHA

Newer Post Older Post Home