Pages

Wednesday, December 22, 2010

ada sape2 nak MERCEDES BENZ tak ?













Mari dekat, mari dekat, tengok apa benda nie. kalau aku bagi hadiah GA yang nie korang nak tak,? mak aih ramainye yang nak, aku pun tak mampu nak pakai nak bagi hadiah lak kan heheeh...ini bukan hadiah GA aku ok. ini kereta untuk dijual, ada sape2 berminat tak, my bos yang nak jual, awat xmau bagi kat aku je kan, kalau tak mau guna...hahahah banyak cantik bagi free.




HARGA DIA RM 95,000.00 SAHAJA
BUATAN : MERCEDES BENZ
NAMA MODEL : E280 ( A) W210
KEUPAYAAN ENJIN : 2799 S.P
BAHAN BAKAR : PETROL
WARNA : HITAM
JENIS BADAN : MOTOKAR
TAHUN DIBUAT : 2000
MUATAN TEMPAT DUDUK : 5
 PEMILIK KENDERAAN : PEREMPUAN ( dah tentu dijaga elok ok )

 LOKASI : SEBERANG PERAI PULAU PINANG ( SUNGAI DUA )



BAGI YANG BERMINAT BOLEH MENGHUBUNGI AKU  019-429 0584 (YANTI ) @ 
019-4462664 ( HJ HUSSAIN )  Untuk melihat kenderaan.

5 comments:

LyNn'Azlina said...

saya nk bmw! xnk merc..haha...

izyanty collection said...

lynn : kalau bagi free pun tak nak gak ek huhuhu

kakngah said...

ops!
ai kategori tak mampu guna merc :P

elleyayah . said...

masih lawa lagi.jap2 nnt sy kumpul duit elaun byk2 sy beli ek.hehe
sy booking dulu tau.:D

elleyayah . said...

ni hadiah GA ke?kaya kaya. hehe

Newer Post Older Post Home