Pages

Wednesday, December 1, 2010

apasal aku kelam kabut sangat....

petang yang redup bumi dibasahi ujan yang lebat, jam menunjukan kol 3.45ptg...hujan dah berhenti...so cepat2 p bank. cam biasa ambik no...bank tu selalu je tak xdak orang pun, terus naik no aku, ciss dari jauh lagi kerani bank tu dok panggil nama aku......dengan penuh yakinye mengeluar kertas...tengok2 aku lupa bawa cek le, erkkk aku tinggal mana lak, cuba ingat balik...sebelum mai tadi aku nak photostat dulu...sah2 dlm mesin fotostat lega balik tengok ada...hampeh tol patah balik ofis lak p ambik, selamat dekat je. ini akibat suka beragan di blog sangat sampai lupa hahaha..sengal tol.


join GA aku DISINI

2 comments:

Cik SHiNJU said...

Salam..

huhu..tension klu gitu..
dah la kena amik nombor,x dpt berurusan plak..sib baik bank dekat yer..

elleyayah . said...

sy dah join dah GA anda .

Newer Post Older Post Home