Tuesday, December 21, 2010

ole2 dari cameron....

aku ada ole2 dari cameron gak tau,  sape yang join GA aku leh dapat ok...nanti aku publish ek...rajin blogwalking kat blog aku insyaallah leh dapat. dah habis terjah blog yg join GA aku. tapi ada  4 blog lagi yg aku tak dapat cari link dia yg tepat. nape thah jadi camtu, sat lagi kalau free aku cuba lagi. yang tinggalkan jejak kat cbox aku aku akan berkunjung kembali sabar ek, sebenarnye banyak sangat aku tak dan nak masuk lagi. thank's yang rajin2 jenguk sini. dari yg minggu lepas lagi, slow2 aku terjah ok.

8 comments:

Ya ALiya said...

semoga ada rezeki ya

Myra Jay said...

Nj jugak Iz..hehee

izyantyPersonalTaste said...

ya alya : insyaallah kalau ada rezeki

myra : boleh2...ada peluang heheh

Ezzattie said...

oke...sudah join ga.. nak sekarang! hahaha

Azlina said...

suker ole2 dari cameron...blog n3 saya telah diterjah..

izyantyPersonalTaste said...

ezzat : nak skrg ek, lum duedate lagi hehehe

lynn : all the best :)

kakngah said...

it's ok dear.. take ur time..

Cikgu Siti said...

ole2 dr cameron?best2 . elly nak 1 leh?
elly da join GA akk.akk da jenguk ke?
elly hrp elly bertuah. amin~