Wednesday, December 22, 2010

aku pun sibuk nak buat watermark gak...

aku tengok, orang dok ajar buat watermark, aku pun teringin gak nak buat, semuanye kena guna photoshop lak, hampeh tol aku takdak photoshop, memang le boleh dawlod kan, tapi nanti buat berat lak net book aku nie. so disebabkan aku nak buat gak, aku guna paint je. lebih kurang cam watermark gak konon-kononye. tapi rupa cam stiker je pun, main tempek2 tepi gambar hahahah...ok ini lah hasilnye...malas nak pening2 pale buat. tempek camni dah le.


p/s : dulu aku xtau benda pe watermark nie, ingatkan mark air hahahah...

8 comments:

Myra Jay said...

Hehe, coklat clorets tu feberet ke? heheee..

izyantyPersonalTaste said...

myra : mmg feberet arr, wajib ada dalam ofis heheeh

kakngah said...

bagusnya berWM ni.. org xleh sesukahati ciplak & gunapakai gambar kita tnpa izin...

KizZ said...

hehe..nice watermark...walaupun pakai paint..btw eh,kiz pun byk pe melukis pakai paint..x caya cuba baca yang "kalau lah superhero ada blog" tu..

Jom sini,
5 Cara Blogwalking cam besh

Unknown said...

Tak kisahlah .. janji ada .. betul tak =)

p/s: Terima kasih kerana follow blog anastasyea dan tinggalkan link blog anda dekat entry Saya Nak Follow Blog Anda .. Sila Tinggalkan URL Blog Di sini!. Sebagai membalas budi dan menghargai salam perkenalan dari anda .. saya ikhlas nak follow blog ini juga. Selamat berkenalan dan happy blogging =)

Cikgu Siti said...

akak.watermark tu ape?elly xtau pun la.kat photoshop ek?functionnya?

Azlina said...

watermark penting nk protesct pic kita...saya dapat free jer from kak syamila

Cikgu Siti said...

wah yeke.cm menarik je.bgus ek?