Pages

Thursday, December 16, 2010

lecture cepat le habiskan kelas..


tiba2 aku teringat cite nie bila tengok kat satu blog nie, masa th bile ek cite ni kat tv3 petang2 ada cite ni. aku mesti  layan drama rosalinda nie, selalunye kelas aku habis awal sempat le layan,  bila dah mula tengok memang xleh nak miss. masa last episod tu, camna thah ada kelas ganti ke apa thah, masa dalam kelas dok teringat2 drama nie, dah last episod mesti le nak tau n kena tengok apa jadi. kelas habis je petang tu...aku n member2 aku laju je balik hostel, selamat le hostel aku paling dekat, buka je pintu bilik tv, mak ai penuh org arr...semua pakat mai kumpul dekat situ, xpe janji leh tengok walaupun berdiri...masa tu lak ada tudung roslinda muncul, aku ada 1 , 2 tudung camtu..padahal roslinda tu mana pakai tudung pun kan...tudung dia corak bunga rose.

5 comments:

Nazz@Purple said...

huhuhu..igt2 cerita tu..hari2 mesti tgk nye..episod dia..punya la panjang..

izyanty collection said...

naz : betol2..sunggup tungu walaupun pjg heheh

Myra Jay said...

Myra pn minat giler citer nie.. xpenah miss, mklmlah hero heroin cantik dan ensem... :)

izyanty collection said...

mayra :a;ah hero n heroin ensem n cantik..suka sgt :)

elleyayah . said...

ingat lagi.sinetron rosalinda time elly drjh 6 tahun 2003.

femes kot cite tu.smpikan semua org demam sinetron rosalinda.tudung rosalinda bunge2 bidang besar la.haha

pastu demam bwg merah bwg putih lak kan.

hehe

Newer Post Older Post Home