Pages

Monday, December 27, 2010

oren cameron sangat manis dan besar


tahun nie p cameron baru tau yang kat sana pun leh tanam limau oren camni, besar2 lak tu oren kat sana, memang ditanam kat cameron ok, buah dia sedikit bujur dan besar, manis sangat n banyak air. diaorang pangil oren madu kot, ke limau madu thah,  buah oren nie 1 kg rm7. 1kg tu leh dapat dalam 4 biji je pun. daun pun tak buang lagi n daun hijau lagi memang fresh le. oren nie ikut musim baru ada, masa dulu aku p tak jumpa pun buah nie.sekarang tengah musim dia kat sana. teringin nak tengok pokok dia, tapi asyik hujan je, tak melawat ladang pun.

2 comments:

Myra Jay said...

Myra tringin nk p Cameron, tp blom kesmpatan lg..
Tp thn depan, Liza, Zana & Naz & kwn USM nk p sana, cuma Myra je xleh join..huuhhuu

elleyayah . said...

bestnye.nyum2

Newer Post Older Post Home