Thursday, December 23, 2010

maraton komen..


Aku buka blog pagi tadi tengok ada 52 komen, banyak lak ek orang komen, nak tau tak nape banyak komen, nie diaorang tengah buat meraton komen untuk GA kat blog aku. memang leh buat meraton untuk menang sebagai pegomen terbanyak, tapi tolong makesure sebelum komen ek, 


POST EN3 KAT BLOG AKU MESTILAH YANG DATE 1/12/2010 SEHINGGA 31/12/2010.

- INI disebabkan dalam tempoh sebulan dalam bulan 12 sahaja komen itu akan dikira. ok selamat meraton komen :)

Sesiapa pun leh join lagi tak kira le u all join lewat or cepat, untuk komen tu leh je buat meraton. untuk penjejak terbanyak leh kot buat meraton heheheh, thah le aku pun tak pasti. masa tinggal seminggu je lagi.

nanti aku akan pasang widget pengesan untuk mengetahui pemenang ok.



Hadiah UTAMA PEGOMEN TERBANYAK akan dipublish petang nanti ( hadiah sebenar ok,yg korang tengok tirai sebelum nie just contoh je )

2 comments:

Myra Jay said...

Wahh!! Bnyk tu Iz, apa yg penting pengomen mestilah ikhlas komen bkn semata2 nk menang je.. hehee

Cikgu Siti said...

wah.banyak nye komen.huhu.