Thursday, December 23, 2010

cepat tol dah hari khamis kan

hari nie dah hari khamis rupanye..semalam aku dok confuse tanya mak aku, betol ke ari rabu...cepatnye masa berlalu kan, rase cam tak sempat nak berubah apa2...tiba2 hari bergerak ngan pantas, ke aku yang ketinggalan ek. minggu lepas punya cite nie, aku p pasar malam, masa pbeli popia goreng ternampak lak pak cik sebelah tu jual patato spring...waaaaaa nampak sedap je kan, digoreng panas2. tambah lak perut lapar terus menyambar 1. bukan sambar le, aku beli tau 1 roll tu rm2 je.


sampai2 kat umah tak leh makan lagi, sebabnye aku puase ari2. meh tengok rupa dia cam ner, sungguh menyelerakan masa tu aku rase heheh

      kalau makan sejuk2 comfim tak sedap, so aku pun simpan dalam bag kedap udara...jeng2



dengan harapan dia akan sentiasa panas. tapi kan bila aku buka nak makan, bertukar jadi sejuk le...kan tempat sejukan ais huhuhu...terus jadi xsedap...

3 comments:

Myra Jay said...

Huhu, ksiannye Iz, tp mmg spring roll ni mkn time sejuk xsedap, masa panas mmg meletopp.. hehee

izyantyPersonalTaste said...

ptg nie nak p beli lg, tp cam nk hujan lak

Cikgu Siti said...

sedapnye.aduh,ttbe lapar lagi .