Wednesday, December 1, 2010

produk Tempatan vs produk Antarabangsa

Krim pelembap siang Safi Rania Gold dengan SPF20PA++

Ia membantu menangani masalah bintik penuaan dan warna kulit tidak sekata, menjadikan kulit cerah dan sihat berseri.









OLAY TOTAL EFFECTS








7 Manfaat anti ageing dalam satu cream, 7 manfaat mengurang tanda penuaan untuk kulit terlihat lebih muda. Diperkaya dengan vitamin dan anti-oksidan. dengan SPF 15
  1. Melembabkan dan menutrisi kulit sehingga terasa lebih lembut.
  2. Meratakan warna kulit sehingga tampak lebih rata.
  3. Mengangkat sel kulit mati secara lembut sehingga tekstur kulit jadi tampak halus dan merata.
  4. Membuat pori-pori tampak lebih kecil.
  5. Menyamarkan kerutan dan garis halus.
  6. Membantu melindungi kelembapan kulit dengan anti-oksidan.
  7. Melembabkan untuk kulit terasa lebih kencang.

Korang pakai yang mana ek, dulu sebelum nie aku pakai olay, tapi dah lama xpakai  pas nie nak pakai balik, kulit aku kena panas tanpa perlindungan  camna kan, orang perempuan mesti pakai krim pelembab siang kan untuk kuar umah. masa raya haji aritu aku saje je gatal tangan nak cuba pakai safi rania mak aku pagi raya...konon2 nak lindung dari cahaya matahari le kan, pakai dengan gembiranye di pagi raya...heheh...tapi bila time aku nak tido muka aku rase semacam je gatal...disebabkan ngantok sangat malas nak layan muka dok gatal, sok bangun pagi aku pegang muka aku rase ada ruam kecik2 arr...aku memang xsesuai guna safi rania, dah pernah cuba sekali masa awal2 kuar dulu jd ruam gak. kot2 le kali nie tak jadi, tengok2 memang aku alah ngan safi rania gold, maybe gold xsesuai ngan kulit aku. pakai olay ok je...cissss nak produk antarabangsa gak heheheheh...selamat aku ada span ajaib tu, leh hilangkan ruam kat muka ngan cepat huhuhu..


 segment ini ditaja oleh : IZYANTY COLLECTION SPA @ HOME 

3 comments:

nazirulhazwan~ said...

xpakai mane2 pon
x caye ngn bahan kimia:P

izyantyPersonalTaste said...

NAZ :prempuan je lah...laki mmg arr xpakai, nak bahan semulajadi tengok kat izyanty collection spa @ home huhhuhu

Cikgu Siti said...

saya pakai shurah je.