Pages

Thursday, December 23, 2010

sangat sayang kat pokok nie


nie adalah pokok yg dibeli dari cameron pokok daisi, sangat suka pokok nie. tapi suka rose lagi, kenape aku beli pokok nie sebab dia cantik dan tahan lasak kot. harap2 ko hidup lama le pokok ek, bukan ape aku serik tol nak beli pokok bunga ros dari cameron, bila turun dari sana je, letak kat umah aku tak mau hidup langsung, hari2 daun berguguran, maybe sebab terkejut kena cuaca kat sini, terus mati camtu je, tapi akak aku beli untuk kawan dia dulu hidup je, maybe sebab kawan dia dok umah taman, aku dok umah kampung tupasal pokok bunga ros tu tak mau hidup, cissss dasar nak hidup dibandar je hahahah. malam2 

Rase cam nak bawa masuk dalam umah je pokok nie, takut lak binatang makan or jadi apa2 heheheh...bila budak2 dok main kat umah aku, aku dah mula risau, takut depa petik bunga aku buat main, budak2 tu semuanye nak main tau, depa ingat umah aku nie taman pemainan ke apa, tu belum anak jiran sebelah umah yang nakal lagi tu..sekarang nie kan musim hujan, acara mencari siput sedut lak kat parit umah aku, habis pokok bunga yg aku tanam kat tanah jadi mangsa. yg tu aku xberapa nak hot, sebab pokok xpayah beli dan senang nak tanam.
daisi nie rm 8

pokok cabai nie murah je rm5 tupasal aku beli, buah tengah lebat n berbunga lebat. dah leh kutip hasil nie heheh..

1 comments:

elleyayah . said...

bunga ros kalau beli mmg smpi2 kat umh da layu da.hehe.sy pun ade beli orkid tme holiday kt cameron last year.tp kan skrg ni xtau la mne da cmpk orkid tu.hehe

Newer Post Older Post Home