Pages

Wednesday, December 15, 2010

JARIKU terkepit pintu..

waaaa rase cam nak nagis je...cis dasar anak manja je kan...sikit2 nak nangis..memang sakit tau, dah bedarah dalam kuku aku, selamat 1 jari aku je kena..nie la akibatnye kalut sangat nak masuk, pastu bawa barang lak. dalam aku dok sakit2 jari banyak lak org call, padahal suara aku cam nak nangis tahan sakit hahaha...kelakar2..

selama 4 th keja ner pernah kena apa2 hari nie lak leh kena. selalunye aku dok pesan kat anak bos aku jangan main pintu nanti terkepit jari, tengok2 hari nie aku lak yang kena. jap lagi nak p makan kenduri lak, camna nak makan nie kena jari tengah, dh buruk jari aku..tapi ok leh menaip lagi heheheh...

3 comments:

Myra Jay said...

Alahai kesiannye... sabar ek..
Dugaan tuh, len kali jgn main pintu k.. hehee

izyanty collection said...

myra :salah pintu tu la org xnak main dia ajak main heeheh

elleyayah . said...

arhh.sakitnya .xpe2,sapu minyak gamat tau.

Newer Post Older Post Home