Pages

Thursday, December 23, 2010

BETOL KE ASB 7.50 SEUNIT ?

KUALA LUMPUR 21 Dis. - PNB umum agihan pendapatan ASB sebanyak 7.50 sen seunit dan bonus 1.25 sen seunit bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2010. - Utusan


Aku dok blogwalking ada gak terjumpa pasal asb 2,3 hari nie dok cite pasal pendapatan ASB, kalau  7.50 seunit banyak le kan, dok try kira sendiri duit aku yang tak seberapa tu, uishh takan leh dapat banyak tu kot, apa2 pun tunggu time steament dikeluarkan nanti.
sape tau kita leh kira camna, aku silap kira kot leh dapat sebanyak tu...tapi nak kira sendiri gak huhuhu.

3 comments:

eqbalzack said...

waahhh...nak tekan calculator jap...leh beli iphone ke-2 ni..hehe

nazirulhazwan~ said...

suke la tu.haha
toksah la kire sendiri, mesti slh punye

elleyayah . said...

betul la. hehehe

Newer Post Older Post Home