Pages

Friday, December 24, 2010

apa dalam bungkusan ini..






ada yang  jawap betol kemarin, dah tentulah benda alah nie...jeng2...



 
sekarang dah tau kan, sok hari krimes, awat jatuh ari sabtu lak, aku memang dah cuti ari2...so xdak extra cuti le kan. petang nie mesti akak aku bawa balik coklat nie gak, setiap tahun dapat dari owner mat salleh yg dok kat resort akak aku keja. banyak coklat le pulak kan. xpe2 rezeki..alhamdulilah


p/s : sape2 yg sebelah umah aku tu leh la minta heheh

** SENARAI NAMA PERSERTA GA AKAN DIKELUARKAN PETANG NANTI**

7 comments:

LyNn'Azlina said...

mintak sikit ferrero...bestnya...

Myra Jay said...

Iz, mkn coklat tu ingat kgkawan sama ye.. hehee

izyanty collection said...

lynn : nak ek..boleh je heheh
mayra :ingat sokmo heheh..ada byk lagi iz mual arr makan banyak2

ardinihumaira said...

nyummm cedapnye :D

elleyayah . said...

nak coklat .sedapnya ~

Hana Kirana said...

sedap tu... boleh kecek sebiji heheheh

shera haifa said...

woo..coklat..i love coklat..nak..hehe

Newer Post Older Post Home