Pages

Friday, December 3, 2010

5 BINTANG BERKELIP- KELIP

 ini bukan nak cite pasal lampu kelip kelap yang dipasang dihari raya, atau di restoran2 yg mewah yang cahaya huhhu.  Pagi tadi tengok kat nuffnang aku aku dapat 1 lagi bintang kat leaderbord dah cukup 5star. kat c2 je pun yang dah cukup 5, yg lain still 3 lagi, pe maksudnye ek dah 5.??? aku bukan kisah sangat benda alah camtu..janji ada iklan n dapat BE je yang aku peduli, lain2 aku tak peduli sangat n taktau pun heheheh.


2 comments:

Hariz said...

Apa maksud dia erk kak?

http://profhariz.com

elleyayah . said...

saya pun xphm sgt la psl nuff nih.
star2 tu pn asik2 3 je.xberanjak2 lagi pn.huhuhu
campaign pn ad 1 je.
jap2,cmne nak cash out duit ek?

Newer Post Older Post Home