Friday, December 3, 2010

Segmen : Aku ini WAKIL RAKYAT , okeh !

So what..!!


image


untuk JOIN KLIK SINI


Tempat pemastautin anda ..

Permatang Pauh, Penang

Kelemahan serta kekurangan di kawasan anda ..

mana peruntukan untuk pelajar ek dan ibu tunggall... 

Apakah perubahan yang akan anda buat  di situ 

memajukan pekan permatang pauh kot, apasal buruk je pekan dia aku tengok dalam tv heheh...pas tu tak yah sibuk2 nak ambik tanah orang melayu k yg sekangkang kera je.by the way dah banyak perubahan pun. nak stop lak huhhu tak suka tol lori2 besar asyik banyak kat jalan, sebab antar barang pembinaan. rosak jalan arr. bagi bantuan untuk yg memerlukan, bukan pilih bulu je ek...

Bagaimanakah anda nak menangi hati penduduk di situ

ajak makan kenduri kat umah saya kot mesti depa rase best je, wakil rakyat pangil sendiri  tau huhuhu.
kalau beli barang dari saya, saya bagi le freegift yang best2, nak tak??? rakyat2 sekelian...tiap2 bulan buat cabutan bertuah, untung2 leh dapat sebiji umah lak kan : )

Janji manis' anda pada penduduk di situ untuk pilihanraya akan datang ...

janji manis ku..bagi gula setiap rumah, so sweet je kan hahahah...gula mahal pe, ok pe bagi free je. jadi le agen jualan saya comfim2 leh dapat bonus selalu. kena usaha le sama kan.


jadilah pengundi yang bijak dengan mengundi saya heheh

klik untuk jadi pembeli yang bijak di SINI