Pages

Tuesday, December 7, 2010

kenape duit lelaki cepat habis

U all rajin menabung tak, aku duit syiling aku rajin le menabung, sebab berat kalau nak guna, baik simpan dalam  tabung je kan. antara lelaki ngan perempuan sape lagi pandai simpan duit ek, selalunye orang akan cakap lelaki nie boros n xpandai simpan duit, perempuan pandai simpan duit tau, ye ke? aku tak pandai simpan duit k. duit perempuan cepat habis gak kan, pantang nampak barang cantik mesti nak beli je kan. kalau dah habis leh minta kat en suami lagi kan heheheh...bagi yang dah kawen le. kalau aku dok senyap2 je huhhu.

sebenarnye terpulang pada diri masing2 untuk menyimpan duit . duit lelaki selalu habis cepat kenapa ek? aku rase sebab diorang nie suka belanja kawan2, kalau laki kuar makan ramai2 ngan member  mesti salah sorang yang kena belanja kan,  dah jadi trend camtu, sok2  orang lain lak, kalau xleh bayar rase cam malu je kan ngan kawan2, tol tak?? satu lagi kalau beli barang ner ada tawar menawar pun, main beli je harga mahal pun, walhal leh dapat harga murah lagi. kang minta tawar orang kata sengkek lak kan. kalau orang datang jual ape2 mesti nak beli je kan, nampak kesian je muka penjual tu, padahal barang tu tak perlu pun kan. lagi satu duit lelaki cepat habis sebab bini dia nak macam2 heheh. buat yang lum kawen lagi, mesti le nak beli hadiah untuk awek, keluar dating dah tentu laki kena belanja kan, malu tau kalau perempuan yg bayar huhuuhu...


2 comments:

Infinity Cinta said...

hehe....yg part2 tawar menawar tue sy setuju,...sy pown kureng dalam hal tue..n yg paling ketara...mesti la belanja gf...tp xsalah pown if gf nk belanja... (^_*)

elleyayah . said...

tett.duit elly pn cepat habis gak lah.tp xtau la ape yg elly beli.asik2 xcukup duit je lah.

Newer Post Older Post Home