Pages

Thursday, December 9, 2010

1st Giveaway Tinie (zon2u)



kenape aku join GA nie ek..sebab aku nak hadiah misteri tu. sungguh misteri tol hadiah dia, agak2 ape ek.?? sape2 yang nak join sila klik SINI OK
 kesemuanye ada 8 hadiah misteri untuk dimenangi. cepat2 p rebut hadiah krimis 
( buah krimis hahah )
Syarat-syaratnya:

1. Jadi follower Tinie
2. Buat entry pasai GA ni, jgn lupa tepekkan di sidebar beserta link
3. dah siap tu semua tu bagi tau Tini tau di ruangan komen.
4. tagkan 2 orang rakan..
5. tarikh tutup penyertaan 14/1/2011 (kul12.00 tengahari)


kena tag 2 orang rakan ek...aku nak tag sape lak nie
aku nak tag korang yg berminat untuk join je lah, tak dak paksaan k.

1 comments:

elleyayah . said...

elly pun join gak GA nih.btw,gudlak tau.same2 mnunggu result :D

Newer Post Older Post Home