Saturday, December 25, 2010

mood masak sayur - edisi cameron


nie menu ringkas  makan tengahari ahad lepas, mood letih lagi, makan je apa yang beli kt cameron, dah tentu sayur je banyak, so buat lah sayur asparagus campur. mahal tol asparagus nie tau, satu ikat kecik je RM5. Kat cameron je leh beli tau, nie dikira murah le kat sana, kalau turun cini lagi mahal, lagi le aku tak beli, rase dia lebih kurang pucuk paku je. kalau kat hotel2 pun letak 2 batang je kan, tu pun dia caj mahal, setakat buat hiasan  je just dicelur.

takan makan sayur je kot kan, ada ikan bakar lagi ok, ikan bakar tu p beli kat kedai makan heheh. simple dan ringkas.kol tiga baru makan tau.pas tu bertolak balik umah tok aku jap. nampak sedap tak sayur tu hehe..nak tau tak sape yang masak, dah tentu le aku yang masak, tukang masak tetap dirumah selain mak aku. tapi memang sedap tau sayur nie, sebab fresh n aku masak huhuhu...depa yg kata sedap le.


camni le rupa asparagus, yg ni nampak banyak kan, kalau camni 1 ikat RM10 le kat cameron. kat sini berapa ek, xpernah le pulak aku nak jenguk n beli kat cini, dah tau comfim mahal.

4 comments:

Dinie SD said...

cedapnya...hikhik..

Cikgu Siti said...

cedap lg.

Hana Kirana said...

sedap2

Anonymous said...

Nice post. I was checking constantly this weblog and I am impressed!

Extremely useful information specifically the
ultimate section :) I deal with such info a lot.
I used to be looking for this certain information for a very long time.

Thanks and good luck.
my webpage: forex – eur/usd soars on e.u. summit optimism…