Pages

Saturday, December 4, 2010

JAM ORIGINAL KE TAK NIE??

kalau kita beli jam, camna kita nak tau jam tu orginal ke tak ek, ada sape2 leh gitau aku tak.??? kalau beli terus dari kedai jam jenama tu comfim2 le ori kan, kalau beli secara online or dari orang camna kita nak kenal pasti yang jam tu ori??

1 comments:

elleyayah . said...

sy just kasi pendapat je

sy rase kn kalau beli jam kt pasar mlm ke atau jam rm10 tuh sah2 jam x ori kot.yelah xkan la nk jual jam murah kot

n jam ka kdai jam insyallah sume ori

lg 1,kalau nk tau ori ke x jam tu.try tgk pelekat kt belakang jam tu.

ps : sy ad beli jam rm10 kat pasar mlm.tp hampeh.kejap da rosak.hehe

Newer Post Older Post Home