Pages

Thursday, July 8, 2010

awat ramai sangat polis kat bank ????

Masa atas moto tadi ati aku berdebar2. nape lak nie, selalu xcamni pun.... xpe abaikan dulu cam biasa naik atas bank setlle keja. dah setlle turun bawah, eh ada polis kat bawah lak.......ada kes pe lak nie. ada kaitan ngan ati aku yang berdebar2 tadi tu ke.....yaallah jangan le ada perkara buruk berlaku.....jom tengok ape yang berlaku kat bawah nie : suspen tol aku ...

?
??????
???


?


.........................
haa tu polis2 tu relax je tercegat kat mesin atm..aku pun tengok mesin atm, pe hal ok je... biarlah kat polis tu, aku nak guna mesin atm cek duit sepupu bank in kemarin....haa duit xmasuk pun, biar betol kata kemarin bank in xdak pun. eh en polis belakang aku, escod aku ke, acc aku xpernah ada duit pun heheh...jangan nak perasan dia escod aku ye, dia nak guna mesin atm gak hahahah......tadi masa xdak sape guna depa buat xtau je, bila aku guna berderet lak beratur belakang aku.  takut aku tengok duit depa le tu, 2 pasal tunggu aku guna dulu huhuhu...

 aku kuar bank ngan muka heran nie, terfikir2 apasal duit xmasuk nie...kat luar pun ramai gak polis, tapi nie polis muda2 lagi, malu le nak tengok heheh...thah ape2 tol aku nie.  cepat2 p kat moto aku, thah2 ada polis ensem rugi tol xtengok tadi, aku memang malu ngan laki pun, 2 pasal aku xtengok laki sangat, padahal depa pun xtengok aku kan huhuhu.. jangan le moto aku buat hal xleh idup lak, ramai nie mamat polis, malu beb kalu xleh start enjin moto pas tu nak kena minta tolong orang lak. dulu moto aku suka buat perangai cam2 tau, buat malu aku tol. sampai aku leh kenal ngan sorang mamat ensem yg baik ati tolong aku, padahal aku malu amat nie minta tolong kat lelaki. alhamdulilah selamat ko baik moto, xbuat perangai lama. sayang ko.

nak sambung pasal polis tadi balik k. masa aku nak pakai helmet aku pun sempat le dengar depa dok cakap2,  kepoh tol aku sibuk nak dengar gak pe depa cakap. rupe2 yang ramai2 kat bank nie mai cek gaji le kat atm, tapi muka sorang2 hampa, duit diorang pun xmasuk lagi le. hahaha so aku pun dah leh agak nape duit kat acc aku pun xmasuk, kemarin kan cuti, pagi nie bank xsempat nak clearkan lagi, 2 pasal semua orang duit xmasuk lg. lagipun awal pg lagi.....

Polis2 nie selalu je aku jumpa, depa jaga kawasan c2. kawasan nie banyak bank......so merata tempat je diorang ada. tapi ati aku still berdebar2  lagi, kenape nie??????

0 comments:

Newer Post Older Post Home