Pages

Friday, July 30, 2010

karipap arab

Korang pernah makan karipap arab x?? aku xpernah makan tapi aku tau rupa dia camna, sebab mak aku keja kat kedai kek...ada le karipap arab nie..apasal aku xpernah makan ek..nak tau nape..aku xsuka sangat kuih muih nie...tambah lak time dah kenyang lagi la aku xsentuh, pas tu aku x rase teringin pun nak makan, 2 pasal sampai sekarang aku xmakan. kek pun aku xsuka sangat...dah cuba google xdak....nanti le aku ambik gambar bagi korang tengok camna, dia lain sikit dari karipap biasa, disalut serbuk roti..korang dapat bayangkan x...hahahah mesti xkan...tunggu lain en3 aku tunjuk

0 comments:

Newer Post Older Post Home