Friday, July 30, 2010

pagi yang kecoh...


Pagi nie aku masuk office lambat kol 9 baru aku sampai….benda alah tu  buat hal lagi aarrr  pagi2 lak..penat tau cuba banyak kali  still xleh…selamat awal2 lagi aku dah msg bos aku cakap aku datang lewat pagi nie…masa aku msg tu aku lum tengok benda alah nie g pun…aku siap lambat pagi nie 2 pasal aku cakap aku masuk lewat…kan kebetulan benda alah tu  lak nak buat hal time tu…ari jumaat je ko suka cari pasal ngan aku kan ….jumaat bila thah ko buat  hal gak….geram tol ngan ko…nak suruh aku tukar baru le 2.  Aku takan tukar baru k….baik aku beli benda alah lain je kan dari tukar ko….tapi aku rase salah aku gak ko jadi cam2. Aku kurang prihatin kat ko, tu pasal ko merajuk ngan aku kan…korang nak tau x benda alah tu ape… meh aku gitau  benda alah yang selalu merajuk ngan aku tu…aku sayang benda alah tu tau…hahah ye la sebab dapat free huhuhu…tapi betol2 sayang le….


~


~


~


~


~


Haaaa nie la benda alah yang merajuk ngan aku pagi2 nie


-          motosikal buruk  -





plug moto rosak arr, aku memang xtau pun pasal2 moto nie, sejak abang aku tinggal moto tu 5th lepas aku memang xpernah tukar plug pun. Nak p servise lagi la xpernah…aku just tukar minyak hitam je tu pun abang aku gitau kena tukar…hampeh aku xtau pe pun…tayar pancit ada gak dua tiga kali aku tukar tu je aku buat. Almaklum le tempat keja ngan umah dekat xsampai 5 minit dah sampai, so aku xpeduli le sangat nak servise2 nie. Sebab xkuar jauh2 pun…bank pun dekat2 sini je.





So aku berjalan le masa datang keja tadi. Aku dah minta tolong indon tempat keja aku tolong p beli plug moto n pasang tapi still xleh gak. then suruh dia antar bengkel le. Selamat siap  sebelum time  orang solat jumaat, aku segan nak balik berjalan kena lalu masjid dulu. 





p/s : moto dah siap  alhamdulilah kena  rm35. Kol 12 baru siap moto..aku arr terkejar2 balik umah lak. En3 untk ptg xsiap pe lagi. Selamat aku auto publish dari ptg kemarin lagi untk en3 pagi tadi. Sempat ke siap ek untk  en3 ptg nanti berukband sangat pelahan nie…xmakan pe lagi nie dri pagi. Makan tengahari terus arr nie..kuih pg tadi ada lagi arr xsempat makan.

No comments: