Pages

Friday, July 23, 2010

oh nasi briani - kedai mamak

aku teringin nak makan nasi briani lak arini, setiap ari jumaat je mamak tu buat.....tapi segan lak nak p kedai nasi kandar mesti orang ramai arini.....korang perasan tak kedai mamak nie selalu ramai orang lelaki je kan, aku segan le pulak nak p. tadi ingat nak singah beli kol 10 tadi. tapi awal lagi nanti nasi tu kembang lak....





kalau dah habis nanti aku beli nasi kandar le, letak telur sotong pun sedap gak. kat kedai nasi kandar je yang ada telur sotong, korang pernah makan tak???




  sedap sangat,

0 comments:

Newer Post Older Post Home