Pages

Tuesday, July 20, 2010

jom masak cara mudah & cepat

assalamualaikum semua.......memandangkan puasa dah xlama, aku rase nak kongsi masakan mudah dan cepat ngan korang. aku akan post menu yang leh korang masak dengan mudah apabila balik dari kerja. nie masakan yang biasa aku masak time bulan puasa bila hari bekerja. lagipun rase seronok masak bila bulan puasa, lepas siap masak dah sampai dekat waktu berbuka, so xdak le rase lapar dok saje kan. tapi kadang2 beli juga. bila kita masak kita leh simpan sekali ngan sahur. masak kat umah lagi jimat kan. kalau p pasar ramadan petang, tengok makanan semua teringin kan.bila buka puasa padahal makan sikit je dah rugi. kalau aku jenis spesis yang xleh makan banyak2. kalau dah makan nasi benda lain aku dah xmakan dah. lagipun pun aku xsuka sangat makan kuih muih nie. time  buka puasa ner ada kuih pun. bila dah berkumpul ramai2 baru ada macam2. setakat makan dua orang xkisah sangat kan.

NANTIKAN HIDANGAN MUDAH AKU SETIAP HARI MULAI ESOK.....

0 comments:

Newer Post Older Post Home