Pages

Monday, July 26, 2010

mee ketam...n bulan mengambang???

sabtu lepas aku p makan mee ketam kat juru...kat juru nie famous makanan laut...banyak kedai yang jual mee udang n ketam, makanan lain pun ada gak.....dah lama xp makan c2....harga pun dah naik rm10 sepinggan...tapi yang xbestnye ketam xdak isi arr...tapi akak aku yang belanja..so layan je lah heheh...

apasal tajuk aku mee ketam n bulan mengambang lak kan...meh nak cite kaitan nye...kalau nak p makan ketam p time bulan mengambang k, time tu isi penuh n ketam besar2. bulan xmengambang xdak isi...memang xbest makan arr..bila bulan mengambang kan cerah...ketam tu dapat cari makanan le kot, tu pasal gemuk je hehheeh...pandai2 aku je....hahha aku pun xtau kenapa....kalau korang tau, boleh le gitau k...

dah selesai makan balik arr p lagi kan..order satay untuk balik makan kat umah lak, punya la wangi satay tu dok dalam keta.....bau sedap arrr...xsabar nak balik makan, padahal perut dah kenyang, ada hati nak makan g...heheh

dah selesai solat mahrib baru makan satay....bau je lebih satay nie...isi tebal terlampau masak sangat pun xsedap gak kan...kuah dia lak kureng sedap sikit arrrr....hahahah dah kenyang macam2 lak complen...cuba dalam lapar mesti satay tu jadi sedap kan ..??


meh nak tunjuk kat bawah nie.......







nie le kedai dia


0 comments:

Newer Post Older Post Home