Saturday, July 17, 2010

gosip adik beradik ????

gosip panas nie...... nak tau ek......meh aku nak cite.......ada le dua beradik nie dok rebut2 mamat mana thah, poyo tol......cam le leh dapat kan. aku comfim depa takan dapat....mamat tu pandang pun x. walaupun mamat tu xpandang diorang tapi still minat giler beb. apa yang hebat sangat ek ngan mamat nie, sebab suara dia sedap sangat ke. tapi xfaham tol apa dia cakap n nyayi. tu pun angau semacam, dok rebut2 sangat......jom aku tunjuk gambar mamat yang depa dok rebut2 sangat tu......ensem sangat ka ek...

~
~
~
~
~
~


nie la mamat taiwan tu  jay chou........yang akak aku n adik aku dok rebut2 dok letak gambar kat FB depa, dua2 orang letak gambar yang sama heheheheh.....
depa memang minat giler kat mamat nie. th nie ada konsert mesti diorang p punye. ari2 pun depa p gak dah lama dah ms dia dtg m'sia dulu.


3 comments:

E.d.Y said...

haha...xboleh blah...mmg xkan dapat pun...

Anonymous said...

oho sapa yg mengutuk saya, siti aishah n Jay nih???? ah biar lah biar..yg penting kitaorg suuuuuuukaaaaa sgt. hehe

izyanty collection said...

hohoho....adiku suka ati arrr...nak kutuk ang, nie blog aku hehehe...