Pages

Monday, July 26, 2010

aku mimpi nie...semalam....


kelakar tol le semalam kenapa tiba2 aku mimpi botol air aku...yang lebih kelakar camna lak botol air aku leh antar kat kedai komputer untuk direpair..mamat kedai komputer tu pun xkata pe...biar je aku tinggal untuk direpair....dia janji petang leh siap..tapi aku xp ambik pun...aku balik naik bas, aik camna lak dia pun ada atas bas gak.  siap bagi balik botol air aku masa aku nak turun dari bas....apasal mamat tu selalu je masuk dalam mimpi aku ek...kalau aku mimpi dia...sah2 sok aku jumpa dia.....kebetulan or suratan ek??? tapi rase cam kena p jumpa dia je, ink printer nak abih dah...kedai dia je jual murah..aku p kedai cina maunye dia caj rm10 lebih mahal.....

nie la botol air aku yang comel
botol pendek nie je.. seminggu pun xabih minum...kan dah cakap aku kurang minum air 

 

0 comments:

Newer Post Older Post Home