Monday, July 26, 2010

aku perlukan hp baru....



aku berkenan hp nie la, rasenye hp nie dah lama kuar kan...aku memang xtau perkembangan hp sangat pun, setiap masa ada je hp jenis baru kan. tapi aku suka yg nie..korang tau xharga dia sekarang berapa??? Tolong le gitau kat aku ek, aku malas nak p buat serve kat kedai sebab xdak duit lagi nak beli...nanti buat frust je tengok hp hehehe....rasenye harga dah turun kan sekarang..
aku memang la xkisah pakai hp sekarang nie, janji leh msg n call dah le kan, tapi sejak jadi blogger hp jenis camera yg elok  amatlah perlu kan...senang nak snap gambar n jelas. nak usung camera pun, segan arr sikit2 tangkap gambar...orang dok tengok...hp senang skit nak snap gambar kan. hp aku sekarang nie gambar xelok. nie aku beli pun sebab hp nokia kesayangan aku rosak, so aku beli yang biasa je lah sebagai ganti...

sape2 yang rajin tukar2 hp tu, tolong arr serve harga untuk aku sekali ek....hp nokia aku yg rosak jenis slide camni gak...aku memang suka nokia je huhhuhu

2 comments:

MiaSaidin said...

dulu memang minat nokia jugak tp terbeli sony sbb ada promotion msa tu. dh pakai ni rasa ok la..

Pinky Pixie said...

woah, cntik. hehe. sy jrang survey hp, maka xtaw hrge trkini.. huuu~