Pages

Tuesday, July 27, 2010

imigresen....xnak balik indon.......???

aku bukan pendatang asing arrr....nape nak bawa aku p sana lak.....memang le nama aku ala2 indon sebab ada yanti tu.....nama artis tu krisdayanti.....bukan bibik arrr...pandai2 je kata aku, anak buah aku le yg suka kata time aku buat keja dapur heheheh....xpatut tol huhuhu....

baru sampai balik dr imigresen......camna nie xleh tulis blog lg.....xnak balik indon waaaaaaw......drama tol


korang nak tau aku buat pe kat sana jom tengok...

aku teman is3 bos aku p renew permit orang gaji dia arrr


orang selalu je ramai kan kat c2, sempat le aku bersembang berbakul2 ngan wife bos aku heeheh....

nanti nak buat en3 pasal pembantu umah lak rasenye....kisah malang pembantu islam yg keja ngan majikan yang bukan islam....


nantikan kemunculan cite ini heheh..

cam le ada orang nak baca kan,...hahhaahha syok sendiri huhuhu


0 comments:

Newer Post Older Post Home