Pages

Thursday, July 22, 2010

aku nangis sebab baca nie.............................

separuh jiwa ku pergi....waaaaaaaaa......kenape aku sensetif sangat arrrr.....baru baca je aku dah sebak....cam luahan ati aku lak kan......tapi aku rase semua pempuan akan fikir cam apa yang aku baca kemarin....tersentuh ati aku membacanye..... sampai kuar rehat lambat, nak habiskan membaca ayat tu kat blog orang. xperasan yang aku leh nangis......murah tol air mata aku kan....selamat aku sorang2 kemarin. tu kalau tengok hindustan lg le nak nangis kui3...sekarang xlayan dah hindustan2 nie.

korang nak tau x apa yang aku baca kemarin

jom tengok 



Ketika Allah Memilihmu Untukku…

malam nanti aku post en3 nie k, sabar tunggu ye.....nie bukan tajuk novel, cerpen pun bukan, kalau semua bukan pe benda nie ek...
jeng....jeng......

SURAT CINTA KOT....
Apa2 pun tunggu malam nie k. \(*.*)/




2 comments:

ibu WaWa said...

tak sabar nak tengok...

Amy Syaquena said...

salam izyanty...

biasa la kita orang perempuan nie memang mudah menitikan air mata..kalau tak2 de la gelaran bintang air mata tue dapat kat kaum hawa....

Newer Post Older Post Home