Pages

Thursday, July 29, 2010

indahnye pelangi...

meh2 cini aku lak nak buat cite....bila hujan macam2 le aku ngan korang dok mengomel kan....susah nak balik/p keja le, nanti kena hujan, jalan lak jem.....macam2 tol kan alasan....tiba2 panas....mulut tu still nak cakap gak kan...aik ujan behenti lak...kan best kalau ujan lagi leh tido heheh....tu dah kira baik ko leh sampai umah kan...bukan korang lah...huhuhu...cuba tengok kat atas langit tu...Allah hadiahkan pelangi yang cantik kat kita  semua....so kita perlu bersyukur dengan setiap kurniaanya kepada kita semua.....ingat senang ka nak tengok pelangi yang indah allah berikan....

0 comments:

Newer Post Older Post Home