Pages

Thursday, July 22, 2010

aku hampir malu ???? - full story

Aku nak sambunng cite petang kemarin, semalam bagi tajuk je xdan nak cite.... ok2 aku sambung cite balik, cam biasa tiap2 petang aku p ambik mak aku, kebetulan kedai yang selalu mak aku beli lauk tiap2 petang xniaga kemarin. nak balik masak pun alang2 je malas, bukan ada pe pun kat umah nak masak. aku pun cakap kat mak aku, kita beli nasi lemak dah le petang nie. aku dah memang dah jadi tabiat, petang balik keja terus makan untuk mlm siap2,


Aku pun berjalan le sorang2 p cari orang jual nasi lemak, ok dah nampak depan mini market.....sampai depan mini market rase nak masuk dulu mini market nie, sambil tu terfikir2 nak beli pe, fikir punya fikir rasenye xdak barang nak beli, xpayah le....dah dekat ngan kedai nasi lemak tu aku pun masukan tangan dalam poket seluar jeans aku.... aik mana duit aku nie....gabra gak takan jatuh kat jalan kot, poket x terkoyak pun.....cek semua poket xdak gak, mengelabah kat c2 sorang2...orang dok tengok pelik semacam je dah le c2 petang2 ramai orang. aku cepat2 blah, p cari mak aku,...

mak aku nampak aku mai dekat dia ngan tangan kosong, xdak orang jual nasi lemak ke petang nie mak aku tanya.....aku dok tersengeh2....duit xdak le nak beli.....aku pun minta duit kat mak aku, pas tu terus p kat moto, hahahhaha aku baru perasan aku tertukar arrrrrr......tertukar pe ek, korang nak tau ek.....jom2 baca kat bawah nie...
~
~
~
~~
~
~
~
masa aku nak naik moto tu baru aku perasan aku tertukar seluar jeans arrrr, patut arrr duit aku xdak, rupanye ada kat seluar jeans yang satu lagi.  time balik umah tengah ari tadi  aku tertukar, xperasan lak heheh....



selamat aku xsinggah mini market kan, kalau x lagi malu time nak bayar duit xdak. waaaaa......

pastu aku naik moto terus p kedai beli nasi lemak tu,


0 comments:

Newer Post Older Post Home