Pages

Tuesday, July 27, 2010

CARI PASAL TOL malam2 nie…??


Apahal nak cari gaduh ek..??? yang ko lembab sangat pe hal…mengomel didalam ati…hahaha tapi korang lak leh tau  kan…..aku tau le ko tu hebat…leh bawa aku merantau ke seluruh dunia…..jangan le buat hal….ko kan hebat…..bergerak ngan pantas skit k…aku penat tunggu arr…


Internet sangat lembab…disebabkan ujan dan angin kencang ke disebabkan berukband aku dah limit ek….hahahha aku rasa dua2 sekali….lembab tahap siput sedut tepi sawah….heheh….siput sudut buat masak lemak pon sedap nie….





Jom kutip siput sedut setiap ari jumaat….aiks apasal ari jumaat lak kan..time waktu solat jumaat siput sedut nie naik beramai2 atas darat untuk solat jumaat…ari lain siput nie xnaik solat lak ek…………….sape lah dok cite camni kan…kata siput xsolat…tengok siput pun solat tau….leh percaye ke…..aku pun xtau le dulu zaman sekolah menengah punya cite….member aku yang cakap kat aku….tapi tol le aku tengok time ari jumaat tengah ari memang banyak siput sedut……sape yg umah ada bendang p arr tengok….ari lain ada x???





Kan dah cakap aku nie banyak tol kebetulan….selamat aku dah buat en3 siap2 untuk malam nie petang tadi…guna auto publish..so ada le jugak en3 kuar kol 9 tadi….aku nak buka blog pun lembab giler xleh lagi.



2 comments:

Hariz said...

kena pakai stimix la tuh :P
hehehe

New Entry Prof-Hariz
Ingat! ! ! Untuk Hidup

Hariz said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Newer Post Older Post Home