Pages

Saturday, July 31, 2010

sikat rambut aku Hilang....??

Sape lah yang curi sikat rambut aku kan, dok dalam almari...takan mak aku ambik kot, yang pasti memang mak aku xambik pun. kalau cam2 sape yang ambik ek...aku n my mum je dok kat umah tu...pelik2 tol..korang rase sape yang curi ek...ari2 tudung baru mak aku pun banyak ilang, mak aku cari aku le, sebab aku yang angkat kain selalu...tapi tol ararar aku xambik pun tudung mak aku tu banyak helai lak hilang... yang pasti memang aku kutip. mesti la ada dalam umah gak kan. tersilap letak mustahil lah...ari2 aku kena marah sebab xtutup lampu dapur...aku ingat lagi aku tutup lampu sebelum masuk tido...kalau aku lupa tutup mesti la aku perasan kan, ngan jelasnye aku ingat aku tutup lampu, dah gelap semua baru aku masuk tido....pelik tol sape punye keja....then satu malam aku pun dah tau sape punya keja.....korang nak tau sape...meh tengok sini....mahluk nie punya keja

~

~
~
TIKUS

sikat rambut aku dah jumpa dia bawa p dapur, dia buat pe ek ngan sikat tu, hampeh tol...tudung mak aku dia bawa lari bawah almari, lampu dapur leh terpasang sebab tikus tu suka lari panjat kat tiang suiz lampu, dia terpijak suiz tu, 2pasal lampu terbuka.....hahahah aku letih fikir apasal jadi cam2, sehingga lah aku nampak sendiri...tikus gemuk tu....
tikus cepat kuar dari umah aku, xsuka tol.......tu korang xtengok lagi dia main aci ligan lagi.....geram tol aku. menakutkan tol malam2 dok lari sana sini.


nanti nak cite pasal kucing yang menumpang kat umah aku lak, dia leh baca fikiran aku,...pelik kan..

0 comments:

Newer Post Older Post Home