Pages

Wednesday, July 21, 2010

kuih raya dari planta lebih murah???

Cuaca beragin je pagi nie, bukan aku yang beragin ek......kat luar yang beragin la, ingat nak ujan, tapi x pun sekejap panas, sekejap mendung. tadi masa aku menghantar mak aku, mak aku ajak singgah tengok kuih raya  pilih untuk abang aku bawa balik johor nanti, nak beli kuih murah2 je, kuih mahal beli untuk rumah heheh.... pilih kasih tol kan, bagi kuih murah kat abang aku huhuhu....korang nak tau nape kuih tu murah, sebabnye guna planta je rm 17 = 50 bj untuk semua kuih aku pun pilih2 la kuih raya tu, leh rase sekali, apasal ek kuih guna planta murah, sebab xsedap ke, aku makan ok je. kuih raya ape la beza sangatkan, semuanya manis je rase. nak tau apa berbezaan nye tak ???? aku makan kuih tu tadi ada bau planta huhuhu, boleh tahan je rase, sebab planta murah dari butter le kan. kuih yang dibuat dari butter harga mahal sikit rm 22= 50bj. padahal masa raya kuih raya xdak sape sentuh pun. tapi kuih raya mesti wajib adakan......
baru le rase raya kan hehehe.......




0 comments:

Newer Post Older Post Home