Pages

Monday, July 26, 2010

ikan bakar....sedap makan tengahari...






kemarin tengahari p makan ikan bakar...bukan tengahari pun 2 lebih baru p makan...tapi time tu ramai orang gak..ingatkan kitaorang je yang p lambat..ramai g. lauk dia lak ada macam2 jenis...pilih je nak pe...ulam2 pun banyak agak...masa nak pilih2 ikan tu.. aku nak makan ikan siakap..akak aku cakap mahal tau ikan siakap, aku cakap ambik yang sederhana dah le, so ambik le ikan siakap ngan ikan pari....lauk lain2 buh dalam pinggan sendiri le...

kedai tu memang buka sampai petang kot aku rase, sebab lauk habis je dia tambah,so banyak lagi le time kitaorang p. kedai nie memang ramai orang n ada banyak pilihan lauk....patut le orang suka datang harga murah dan sedap...kitaorang makan 3 orng sekali air baru rm17.60 murah kan. cina pun datang makan c2. maknanye sedap le kan..air asam dia memang sedap arrr......aku nama je dok area cni xpernah nye aku singgah coz ramai orang, segan nak singgah kalau sorang2.

lokasi kedai nie kat permatang pauh....dia terletak kat sebelah masjid batu permatang pauh yang colur hijau tu..dekat ngan kubur kedai tu tepi jalan, kecik je kedai tu. kat area tu ada 2 masjid yang bertentang...kiranye kalau datang dr sungai dua, kedai tu belah kanan...kedai tu sebelum uitm pulau pinang k...p la cari sendiri...aku memang xsuka ambik gambar pun, segan le tiba2 je ambik gambar kedai lak...kedai ikan bakar je dia tulis... yg aku nampak, xtengok abih pun kedai tu nama pe..


0 comments:

Newer Post Older Post Home