Pages

Thursday, July 29, 2010

cari pasal lagi??


Benci tol le internet lembab, tau arr ujung2 bulan ko suka jadi lembab..malam nie pasar malam…sekarang memang arr teringin nak makan macam2, bila sampai je sana aku xteringin pun nak beli sangat…beli makanan yang sama je setiap minggu…aku suka makan bihun sup je setiap kali pasar malam dulu bihun sup ayam dah cemuh ngan ayam aku tukar lak bihun sup perut….bihun sup perut diorang jual mahal skit dari ayam…tapi ada satu kedai tu dia jual murah je, semua dia jual rm2.50 sebungkus dah le sedap n perut potong besar2 n banyak…lagi untung beli c2. Dulu aku xtau aku p beli tempat lain rm4…potong perut kecik2 je. Internet lembab camni yg buat aku rase lama dulu kat office….cepat le 5.30 aku nak p pasar malam lak heheh…


Disebabkan aku xleh nak blogwalking aku tulis en3 untuk sok je lah…cemuh tunggu dia loading…buat perut aku lapar je…

2 comments:

kobEj0rdan~ said...

pasar malam beli ayam magu la kak:) terbaik, kat umah saye pon ade psar malam!jom pg! hehe:P

izyanty collection said...

ayam magu tu apa...ayam percik ka?

Newer Post Older Post Home