Wednesday, July 28, 2010

Jatuh cinta pandang pertama???


korang pernah jatuh cinta pandang pertama x????....indah kan….lagi pe ek…
aku pernah tapi bukan pandang pertama…nak tau tak aku jatuh cinta pendengaran pertama…pelik semacam je kan…hahaha sebenarnye aku nak kongsi ngan korang pasal lirik lagu kat blog aku nie tajuknye : DIA KEKASIH ALLAH

ambik masa sejam gak le malam tu nak pilih lagu yang aku suka…sedap didengar, dan penuh pengertian


masa mula2 dok pilih2 lagu, first sekali aku dengan lagu nie le dia kekasih allah…masa pertama kali dengar dah kena ngan jiwa aku….tapi aku xterus pilih lagu tu lagi….aku dengar lagu lain lak satu persatu…banyak gak lah aku dok pilih2 dengar…still xmemenuhi jiwa aku….last sekali aku dengar balik lagu dia kekasih allah…then baru aku pilih lagu nie….maksudnye dia yang pertama dengar dan terakhir aku dengar baru aku pilih…


jom baca n menghayati liriknye….opsss…lum lagi  ek korang dengar lagu nie dulu ye n menghayati betol2 apa yang tersirat…..en3 seterusnye…baru aku post…lirik dia kekasih allah dari hijjaz… aku rase tenang je

No comments: