Pages

Thursday, July 29, 2010

bosanye bila awak....

tengok tajuk pun dah bosan kan....tu lum baca gi pun....oppsss korang xyah baca k yang nie...diari hidup aku je nie....saya rase bosan sangat bila awak selalu p outstation....bukan awak keja pejabat pun nak kena  g outstation selalu. awak keja sendiri, sikit2 nak kena p kl....kadang2 saya bosan gak le...tapi cuba faham awak. tapi tu dulu sekarang saya xkisah, suka ati awak le nak p mana pun....baik saya layan blog, kadang2 terlupa lak yang awak wujud rupanye heheh.....  kalau awak asyik sibuk je, saya pun leh buat2 sibuk gak lah, baru lah saya xterasa ati ngan awak....ye memang saya banyak waktu terluang....tapi sekarang sy dah sibuk ngan blog saya k. awak pun xkisah kan.  dulu saya suka watak adam dalam drama adamaya awk jelous giler....kelakar gak bila fikir2 balik heehe...so sekarang saya layan blog...awak xyah nak jelous2 k. sebabnye xdak pe pun...saya just menulis n membaca je.

0 comments:

Newer Post Older Post Home