Pages

Thursday, July 15, 2010

tunjuk perasaan ke nie kat JPN....???

Tadi masa aku p bayar bil2 office, aku singgah le ambik ic baru aku sekali, xsuka tol gambar ic baru,...waaaaaa...seumur idup kena guna ic tu, aku masuk kat dalam pejabat jpn, uikss.... ramai tol orang, orang india lak tu ramai, depa nie nak buat tunjuk perasaan ke datang ramai2 nie. aku pun p la kat kaunter ambik no. sempat gak tanya awat ramai sangat nie arini???? kerani tu cakap orang kawen. aku lak terfikir2 lagi awat kawen kat cini lak ek. xpe lah aku p cari tempat duduk dulu, nak dok kat mana nie penuh orang india. akhirnye aku menyelit tepi orang melayu le kan. aku memang xtau pun, yg selama nie kalau orang india or cina kena datang kat pejabat pendaftaran negara kalau nak kawen .aku baru terperasan siap ngan baju pengantin lagi depa pakai bunga xbunga semua ada le. saudaramara pun ramai gak yg datang. korang tau ke fungsi JPN??? selama nie aku ingat untuk buat ic je n daftar kelahiran n kematian je. yela datang pun time buat ic zaman kanak2 dulu, kali ke dua masa semua org kena tukar jadi mykad. so xpernah terserempak ngan orang nak kawen. tu pasal xtau heheheh....

0 comments:

Newer Post Older Post Home