Pages

Friday, July 2, 2010

penat betol ???

Penat betol petang nie, kalau aku berjalan pun xpenat camni....cuba teka aku naik pe lak petang nie??.5 minit gak le baru sampai n rasa lain lak lama dah xnaik. mula2 memang rase penat, lama2 ok le kan. aku terpaksa berkayuh. korang dah dapat gambaran ke ape yang aku dok cite nie. 'free air' lagi, xdak bumbung.....angin sepoi bahasa.tercungap2 le juga, dengan ayu berbaju kurung hari nie. setiap  jumaat je aku pakai baju kurung. hari nie plak ko nak buat perangai ek moto, tayar pancit lak.

ada sape2 dah dpt jawapan ke ???

aku naik sampan le kan siap kena kayuh cam2

mesti yang nie korang fikir kan2. kan aku dok kat area sungai yang banyak undang galah tu, n terkenal ngan mee udang hehehh....
jom tengok benda pe yang sebenarnye kat bawah tu
***********
*
*
*
*
*
*
*
*


aku naik basikal le petang nie, gambar kat atas nie dah tentu bukan aku, nie tempat simpan basikal bawah tanah yang canggih kat jepun. Rakyat jepun kan suka naik basikal, macam2 jenis tempat simpan basikal depa ada.

camni le rupanye basikal yang di simpan di bawah tanah tadi. mula2 kena scan kad cam gambar kat ats tadi baru pintu leh buka  kemudian masukan basikal kat tempat yang disediakan. canggih kan, basikal disusun secara bertingkat2. comfim xilang dah.

0 comments:

Newer Post Older Post Home