Pages

Thursday, July 15, 2010

malam nie pasar malam...sukanyeee.....

aku memang suka p pasar malam coz ada macam2 makanan, tapi aku p pasar malam petang2 le . time lapar camni la yang buat aku teringin nak makan macam2 hehehe....tapi perut aku bukan leh makan banyak2 pun. xpe2 nanti makan makanan merapu dulu baru makan makanan berat. kalau aku hadap makanan berat dulu comfim aku xsentuh dah makanan lain.  kan dah membazir. rindu arrr kat buah anggur, aku suka makan buah anggur, buah lain xlayan sangat, maunye berminggu2 baru nak abih kalau buah yg aku xsuka. last2 buah tu jd tawar je. duit aku akan habis bila p pasar malam je. ari lain aku xguna duit sangat pun huhuhu....harap2 jangan le ujan masa aku p kan.



0 comments:

Newer Post Older Post Home