Pages

Saturday, July 17, 2010

apa kata wanita...????

 tadi masa kol 12 camner thah aku leh terbuka tv 1, selalunye tv 1 mana layan pun, siaran lak xelok lagi le malas nak tengok kan. tiba2 lak ok lak gambar tak merenek cam selalu. masa tu ada segmen buat cupcake, aku memang suka tengok cupcake yang comel2 nie, terus melekat depan tv.

lepas tu ada

Segmen Personaliti
RMK10 : Rancangan Memperkasa Wanita (1)

Topik minggu ini akan membincangkan isu RMK10 dalam rancangan memperkasa wanita di Malaysia bersama tetamu khas iaitu Y.B Senator Dato' Sri Shahrizat Abdul Jalil, Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga & Masyarakat.


yang pasti rancangan nie memang bagus untuk wanita k

untuk sape2 yang buat bisnes kat umah le join :


Promosi produk anda melalui AKW
Produk terpilih akan dihubungi untuk ditampilkan live dalam AKW bersama Zamzarina. Sila email profil produk berserta gambar produk ke email: zamzarina@apakatawanita.com

korang buka la web nie k.

http://apakatawanita.com





0 comments:

Newer Post Older Post Home