Pages

Saturday, July 10, 2010

nasi hangit....

tak sedar le plak aku masak nasi, dok cbuk blogwalking sangat huhuhu....sape suruh masak dapur gas sangat. padahal ricecooker ada, lupa nak guna heheheh..... lebih baik aku cepat2  basuh peruk tu sebelum mak aku nampak, kalau x memang kena bising arrr.... n satu lagi kena buat nasi goreng yang sedap hehehe.... bodek huhu. mak aku mesti dah kenyang makan kat sana. aku sorang je, xmakan pun xkisah.....sebab dah makan cucur pagi tadi. cucur tadi pun hangit gak heheh...ngadap lappy sangat, api lak kuat 2 pasal hangit. bahaya tol le aku nie. kalau mak aku ada, aku xbuka pun lappy pagi2 dok umah. dah settle keja umah petang baru aku buka. arinie curi tulang, dasar pemalas tol huhuhu....

0 comments:

Newer Post Older Post Home