Friday, August 13, 2010

meh order kerepek...


Baru puasa je macam2 orang dah menjual kan, termasuk le mak aku…mak aku jual ape ek…macam2 ada kedai bergerak heheheh…masa aku balik rehat aku pun melihat le barang jualan mak aku…ada maruku….bla..blaa…xlarat xtulis arrr benda ape…nanti korang tengok kat bawah nie…sebenarnye aku xtau kuih tu nama pe heheh…pastu mak aku pun suruh aku jual kat ofis….apa jual kat ofis…camna nak jawap nie arrr ofis aku xdak orang le nak jual kat sape….untuk xmenghampakan mak aku, so aku pun cakap ok…’cek” jual dalam FB le senang…ada ke orang nak beli kalau jual kat FB….makanan camni, orang suka tengok sampel depan mata kan….tapi xpe just letak buat cuci mata korang dah le….





Kalau aku dah letak dalam blog aku dah tentu sedap k. hahahah aku kan cerewet sikit bab makan, makan yang sedap je heheh…last year tuan jual yang xdapt beli arr. Aku le yang kempunan mak aku utamakan customer dia dulu, xaci tol, last2 kitaorang yang xdapat…tahun nie sape order lambat xdapat arrr…orang tu xnak buat dah, xmenang tangan kalau order lambat.


 nie kerepek gunting harga RM 12
RASENYE SEDAP

 NIE LAK MuRUKU
RM 6 SEDAP
 KEREPEK BAWANG
RM 6 SEDAP
 KEREPEK BAWANG KECIK
RM 12
PALING SEDAP

KUIH SIPUT PANJANG
RM 12
XSEDAP XYAH ORDER...hehe adalak buat bisnes tulis camni kan
2pasal le jujur cakap arr...dia keras sikit 2 pasal aku xsuka. sape yang suka leh order je..


sape2 yang dekat ngan aku je leh order...order kat inbox FACEBOOK JE...call pun leh tengok kat blog.

2 comments:

eqbalzack said...

yg dok jauh2 tak leh order ke? hehe

izyantyPersonalTaste said...

xleh...nak order kena 1 traler br leh huhu...